fredag 9 mars 2012

Påskris


Det här är mitt inlägg hos
kortmakaren den här veckan

11 kommentarer:

  1. Vackert och färggrant. kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Blev så glad när jag såg ditt kort och kom att tänka på att det bara är en månad till påsk och härligt påskris! ♥ Det går ju så fort nu! :)
    Kortet är i så matchande snygga färger och mycket stilrent och snyggt! Rosetten blev pricken över i! ♥
    Hoppas du får en mysig helg och en mysig pysselstund snart igen!
    Massor med kramar
    Åsa

    SvaraRadera
  3. Ljuvligt kort och älskar ditt väl av klara färger:)
    Det fanns andra ljuvlig kort som jag också fick njuta av i dag sedan sist:) Du är duktig:)

    TACK SNÄLLA för ditt avtryck hos mig om mina korgar.
    Man blir så GLAD och tacksam när någon gillar det jag gör och det värmer mycket att bli så uppskattad för det:)

    Önskar dig en jättemysig och jättetrevlig fredag och helg:)

    Kramar från Lilla vännen Inger ♥

    SvaraRadera
  4. Superfint kort, jag älskar färgerna du använt!
    Ha en skön skön helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Härligt kort och färger:)
    Kramisar och Trevlig Helg!!

    SvaraRadera
  6. Så gulligt påskkort!

    Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg!

    Kramar från Anneli

    SvaraRadera
  7. Jättemysigt påskkort. Snyggt med det stansade papperet mitt på. Trevlig helg. Kram Eva

    SvaraRadera
  8. Jätte fin påskkort!
    Ha en mysig helg!
    Kramar

    SvaraRadera
  9. Härligt! Vad duktig du är som har börjat med påskkorten redan... :-)

    SvaraRadera
  10. Vilket underbart och påskligt kort! ett så´nt man blir glad av!

    SvaraRadera