fredag 22 oktober 2010

Jul Kort nr 4


Julpappret finns att köpa hos Pyssel och Kort



4 kommentarer:

  1. Hej, satt just och funderade om du inte hade gjort några nya fina kort och det hade du gjort. Jag hade glömt lägga till dig i min blogglista, så nu ligger du där. Hoppas att du hittade mallen till ljuskortet. Trevlig helg på dig. Carina

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentaren i min blogg blev så glad. Så mycket fina kort du har gjort. Ljusen blev jag så förljust i. Det måste jag prova det blir liftvarning på dom.

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Älskar den underbara tomten! Lite "Trolltyg i tomteskogen" :) Finns det nån möjlighet att få tag på den?
    Du har gjort riktigt vackra kort by the way.
    Mvh, Cicci

    SvaraRadera
  4. jag köpta den förra eller året innan hos prickiform, Kolla dom kan ju ha kvar den.
    / Elin

    SvaraRadera